W dniach 27-28 września 2018r. uczniowie klasy VII i VIII przebywali wraz z opiekunkami w Krynicy Zdroju – perle polskich uzdrowisk.

43090020 2184656585121640 6481982639036170240 n

Pierwszego dnia po zakwaterowaniu w hotelu Renesans wszyscy wraz z przewodnikiem udaliśmy się na 3-godzinny spacer, który pozwolił nam na poznanie informacji o historii Krynicy od maleńkiej pasterskiej wioski po miasto oraz bardzo znany i modny kurort. Pan przewodnik opowiedział o słynnych osobistościach krynickich, m.in. o Janie Kiepurze światowej klasy śpiewaku, którego imieniem nazwano coroczny festiwal muzyki odbywający się w Krynicy. Zaprowadził nas także przed pomnik Nikifora, artysty – żebraka, którego obrazy osiągają dzisiaj zawrotne ceny. Byliśmy również na Górze Parkowej, gdzie niektórzy odważni skorzystali ze ślizgawek. Piękna panorama rozciągająca się z punktu widokowego zachwyciła wszystkich. Z góry zeszliśmy pełnym jesiennych kolorów lasem. Widzieliśmy słynne źródełko, kapliczkę Matki Boskiej i polanę Michała, o którego zalotach do dzisiaj w Krynicy krążą legendy. Po krótkim pobycie w pijalni wróciliśmy do hotelu na obiad. Po posiłku jeszcze raz spacerkiem udaliśmy się na deptak, by na fotografiach uchwycić piękno pijalni zdrojowej i urok podświetlonej fontanny. Wieczorem mieliśmy okazję potańczyć, pograć w bilard, a niektórzy pokibicować polskiej reprezentacji w piłce siatkowej. Zwycięstwo zawodników i nasza radość z pewnością została usłyszana przez innych gości hotelowych J. Chłopcy zostali również miło zaskoczeni prezentami na Dzień Chłopaka. Emocjom nie było końca i trudno było zasnąć po tym dniu pełnym emocji.

W drugim dniu po śniadaniu i wykwaterowaniu pojechaliśmy skorzystać z kolejnej atrakcji – wjazdu gondolą na Jaworzynę Krynicką. Niektórzy trochę się obawiali wysokości, ale widok zaśnieżonych Tatr ze szczytu rekompensował wszystkie lęki. Jedynym minusem był bardzo silny wiatr, który mimo słonecznej aury potęgował uczucie zimna. Ostatnią i chyba najbardziej oczekiwaną atrakcją były Escape Roomy. 3 pokoje, każdy inny tematycznie – Piramida i skarb Faraona, Strefa 51 oraz Cube stanowiły dla poszczególnych grup nie lada wyzwanie. Bawiliśmy się świetnie, musieliśmy współpracować, aby w ciągu 60 minut opuścić pokój. Wszystkim to się udało przed czasem. Nikt nie „zginął” po uderzeniu meteorytu, zasypaniu piaskiem czy zatopieniu przez fale. Z pewnością najwięcej zabawy i uciechy mieli panowie, którzy obserwowali nasze poczynania na monitorach i dawali wskazówki. Stanisław zostanie zapamiętany tam na długo!!! Zmęczeni i zadowoleni ruszyliśmy w drogę powrotną.

Wycieczka była z tych niezapomnianych. Emocje, zabawa, integracja z pewnością pozostaną nam w pamięci. Zwiedziliśmy piękne miejsca, zobaczyliśmy cudne widoki. BYŁO WARTO! W tym miejscu chcieliśmy również serdecznie podziękować Pani Alicji Ziębie – managerowi hotelu Renesnas oraz profesjonalnej obsłudze za wszelką pomoc i cierpliwość oraz umożliwienie nam spędzenia czasu w miłej atmosferze.