Uczeń klasy pierwszej powinien zostać wyposażony w następujące pomoce i przybory szkolne:

1. Plecak lub tornister zakładany na dwa ramiona, najlepiej z przegródkami – lekki dostosowany do wzrostu.

2. Podręczniki do odebrania w szkole we wrześniu.

3. Zeszyty • w wąskie linie format A4 (w cienkiej okładce) • zeszyt A4 w kratkę ( w cienkiej okładce) • 16 kartkowy w kratkę format A5 (jako zeszyt do korespondencji)

4. Materiały plastyczne : (szkolna półka) • 2 teczki z gumką (PODPISANE) • blok rysunkowy biały format A4 • blok techniczny biały format A4 • blok techniczny z kolorowymi kartkami format A4 • blok rysunkowy z kolorowymi kartkami format A4 • wycinanki samoprzylepne • bibułki gładkie i marszczone w różnych kolorach • klej Magic 1 • pędzle (gruby, cienki i najcieńszy) • farby plakatowe, kubek na wodę (podpisany) • plastelina (najlepiej Astra)

5. Wyposażenie piórnika : • ołówki 2 szt. (cienkie, twardość HB) • temperówka zamykana • linijka • cienkie kredki drewniane (najlepiej bambino) • gumka do mazania • klej w sztyfcie • nożyczki (z zaokrąglonymi końcówkami) • pisaki lub mazaki Materiały plastyczne pozostają w szkole, w półce dziecka. WSZYSTKIE ZESZYTY I PRZYBORY SZKOLNE PROSZĘ PODPISAĆ!

6. Inne • Strój gimnastyczny w woreczku (biała koszulka, spodenki)- PODPISANE • Buty zmienne w woreczku z białą podeszwą (mogą zostać podpisane wraz z workiem) • Fartuszek ochronny do plastyki (podpisany) • Strój galowy : dziewczynki : biała bluzka, granatowa lub czarna spódnica, chłopcy: biała koszula, czarne lub granatowe spodnie.

19 czerwca obchodziliśmy w naszej szkole Dzień Sportu.

8d40ac85 0b4b 424e 8992 cadd5fe4aea2 [1024x768]

Głównym celem było zachęcenie dzieci i młodzieży do aktywności ruchowej, integrowanie się klas, kształtowanie zachowań prozdrowotnych, nabywanie wiary we własne siły i możliwości oraz wzbogacanie przeżyć poprzez szlachetne współzawodnictwo. Dzieci klas 0-8 pod opieką wychowawców miały szansę wykazać się sprawnością fizyczną w różnych konkurencjach: sztafeta, skakanie na skakance czy strzelanie na bramkę. Dzieci zadowolone i radosne spędziły ten piękny i słoneczny dzień na świeżym powietrzu, zamiast w szkolnych ławkach. Zachęcamy do codziennej aktywności fizycznej.

mw

Czytaj więcej...

Zielone podkarpacie- wizyta w Zagrodzie Szmer oraz ścieżka turystyczna prowadząca na Górę Chełm

10 czerwca klasa I i II wraz z opiekunami wybrali się do Zagrody Szmer w Godowej. Celem wyjazdu było ukazanie dzieciom piękna polskiej wsi oraz korzyści jakie płyną z uprawiania ziemi i hodowli zwierząt, a także kształtowanie u dzieci poczucia więzi z najbliższym środowiskiem i regionem.

2ca9419c ea01 4b51 9697 4c3c462769cb

Uczniowie spędzili kilka godzin na łonie natury. Miały możliwość dotknięcia, głaskania i karmienia zwierząt. Wspaniałą przygodą była relaksacyjna przejażdżka bryczką po malowniczej okolicy. Wiele radości sprawiło sadzenie pomidorów do doniczek. Odwiedzili domek, w którym Św. Mikołaj odpoczywa latem. Dowiedziały się skąd pochodzi wełna i co można z niej zrobić. Samodzielnie wykonały pamiątkowe owieczki z włóczki. Dużą atrakcją były swobodne zabawy wśród których największe zainteresowanie wzbudziło łowienie drewnianych rybek. Zawody w przeciąganiu liny wprowadziły element rywalizacji między drużynami. Zabawa wśród natury była dla uczniów wspaniałą terapią sensoryczną. Kolejnym punktem wycieczki była przyjemna ścieżka turystyczna prowadząca na Górę Chełm. Po dotarciu na szczyt uczniowie wysłuchali legend związanych z tym miejscem. Wycieczka zakończyła się ogniskiem i pieczeniem kiełbasy.

Czytaj więcej...